Thunder CA107 cu servomotoare

Alarme , probleme , instalari , garantii

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde b0n3z » 05 Aug 2013 09:40

La conectarea Pin-ului 87 de la releu cu firul 2 al actuatorului (motorasului), actuatorul se inchide si sta in tensiune, lucru care nu cred ca-i normal, plus ca la actionarea butonului "deschidere portbagaj" din telecomanda actuatorul primeste comanda, se "deschide" revenind la starea initiala de "inchis", in tensiune... Deschiderea este mult mai lenta decat inchiderea, nu cred ca poate deschide portbagajul
O alta observatie: actuatorul se incingeee, rauuu, daca l-as lasa conectat cateva minute, cred ca se va topi

Aceasta este "schema" .
Imagine
b0n3z
 
Mesaje: 13
Membru din: 05 Ian 2013 14:40

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde alarmistul » 05 Aug 2013 10:35

am impresia ca nu ai legat sau nu ai pin 87, ci ai pin 87a - ma refer la releu.
asa este ?
releul are 5 pini ? sau 4?
Avatar utilizator
alarmistul
 
Mesaje: 154
Membru din: 07 Mar 2012 11:23
Localitate: Bucuresti

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde b0n3z » 05 Aug 2013 15:37

Da, este 87a; nu stiu daca are si 87, verific cand ajung acasa :-)
Sincer, iti multumesc foarte mult pentru interesul acordat.
b0n3z
 
Mesaje: 13
Membru din: 05 Ian 2013 14:40

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde alarmistul » 05 Aug 2013 15:43

trebuie legat la pinul 87,
87a este normal inchis si este normal sa aibe plus permanent.
Avatar utilizator
alarmistul
 
Mesaje: 154
Membru din: 07 Mar 2012 11:23
Localitate: Bucuresti

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde b0n3z » 05 Aug 2013 16:59

alarmistul scrie:trebuie legat la pinul 87,
87a este normal inchis si este normal sa aibe plus permanent.


Releul meu are doar 4 pini, trebuie sa cumpar altul cu 5 :-( ?
Multumesc !
Ultima oară modificat de b0n3z pe 05 Aug 2013 22:04, modificat 1 dată în total.
b0n3z
 
Mesaje: 13
Membru din: 05 Ian 2013 14:40

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde alarmistul » 05 Aug 2013 17:37

se pare ca da, unul care contine pinul 87.
Avatar utilizator
alarmistul
 
Mesaje: 154
Membru din: 07 Mar 2012 11:23
Localitate: Bucuresti

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde b0n3z » 05 Aug 2013 22:04

Cumpar un releu cu 5 pini si revin cu raspunsul.
Releul cu 5 pini presupun ca are 87 si 87a, eu folosesc doar 87 iar 87a il izolez si atat, corect ?
Alarmistul, daca nu te superi, imi poti da un sfat in legatura cu firele gri care trbuiesc legate la semnale ?
Azi am desfacut bordul pana la firele de la semnal (ma refel la maneta cu ajutorul careia semnalizezi) dar nu stiu care din acele fire sunt cele de semnal, mi-e frica sa nu umblu cumva la airbag.
Am incercat sa leg un fir catre mufa de la avarii, dar din 2 incercari am distrus doua sigurante(alarma), noroc ca am mai avut la schimb.
Daca le trag direct la "becul de semnal" (sub capota) ar fi o poblema cu izolarea lipiturilor, am acces la acea mufa dar nici aici nu stiu care este firul pentru semnal.
Multumesc din suflet pentru tot !
b0n3z
 
Mesaje: 13
Membru din: 05 Ian 2013 14:40

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde alarmistul » 06 Aug 2013 07:53

ce masina este si ce an de fabricatie ?
Avatar utilizator
alarmistul
 
Mesaje: 154
Membru din: 07 Mar 2012 11:23
Localitate: Bucuresti

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde b0n3z » 06 Aug 2013 15:22

alarmistul scrie:ce masina este si ce an de fabricatie ?


Skoda Fabia 1, 2006.
b0n3z
 
Mesaje: 13
Membru din: 05 Ian 2013 14:40

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde alarmistul » 09 Aug 2013 08:29

firul negru/alb (pozitia 16) si negru/verde (pozitia 14) in mufa cu 16 pini din calculator.
masori si tu , din ce stiu comanda este pe plus 12V.
Avatar utilizator
alarmistul
 
Mesaje: 154
Membru din: 07 Mar 2012 11:23
Localitate: Bucuresti

AnteriorUrmătorul

Înapoi la Alarme

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

cron