Thunder CA107 cu servomotoare

Alarme , probleme , instalari , garantii

Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde alarmistul » 10 Apr 2012 15:36

schema-montaj-thunder-ca107.jpg
Alarma auto Thunder CA107

Va asteptam cu intrebari/sugestii/pareri despre acestr model de alarma.

In atasament gasiti schema de instalare a alarmei.
Nu aveţi permisiunea de a vizualiza fişierele ataşate acestui mesaj.
Avatar utilizator
alarmistul
 
Mesaje: 154
Membru din: 07 Mar 2012 11:23
Localitate: Bucuresti

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde mae » 17 Apr 2012 15:33

buna ziua , am o problema la motnajul acestei alarme - cand armez alarmea ( usile inchise) dupa catecva secunde incepe sa tipe. cablul de securiteta casetofon la minusul masinii, am legat senzorii de usi si capota, motorasele de inchidere a usilor, nu am facut inca conexiunile pentru becuri aprinse si nici pentru pornire motor. de asemena mai sunt doua fire care sepun ( schema) unlock output si lock output - aceste nu stiu unde trebuei legate. de asemenea nu am legat nicaieri firele pentru acceleratie si pentru frana. asta pentru ca acceperatia este mecanica si nu are nici o comanda electrica.

Alarma porneste la cateva secunde dupa ce este armata. puteti sa ma ajutati?
mae
 
Mesaje: 6
Membru din: 17 Apr 2012 15:17

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde alarmistul » 17 Apr 2012 15:53

Buna ziua ,
Va rog sa fiti mai explicit , nu inteleg exact problema dumneavoastra.
Pe ce masina se face instalarea ?
Ce fire nu au fost legate ?
Ce legatura are firul de securitate al radio-cd ?
Avatar utilizator
alarmistul
 
Mesaje: 154
Membru din: 07 Mar 2012 11:23
Localitate: Bucuresti

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde mae » 17 Apr 2012 20:57

simtomele sunt ca - atunci cand activez alarma ea incepe sa tipe dupacateva secunde

sunt doua fire green/black si galben negru unlock output (-)si lock output (-) acelea nu stiu unde trebuie legate

Alarma este montata pe un opel corsa b 2 usi. am montat partea de inchidere pe usi merge fara probleme. am legat senzorii de la usi si capota., am legat firul de securitate casetofon la masa masini ( asa este specificat in carticica).
nu am legat pentru ca nu am stiu cum - releul acela care da voi sau nu sa pornesc masina - asta poate fi motivul pentru care porneste alarma? de asemenea nu am legat firele pentru lumini si nici pentru marsalier ( nu vreau sa bipaie la mers inapoi) la acceleratie nu am unde sa leg fir pentru ca acceleratie este mecanica nu are nimic electric. dar presupun ca nu este nevoie.
cele 3 enigme ale mele sunt
1-ce fac ucu cele doua fire verde/negru si galben negru
2- cum/ unde leg relul acela de comanda - are doua fire groase - care cred ca se leaga de contactul de la masina si doua fiere mai subtiri unul alb si unul galben care se leaga cu un fir de alarma iar cu celalalt de plus la baterie. ( asta inteleg din schema) - este posibil ca acest releu sa fie motivul pentru care porneste alarma?
3- ce motive pot fi ca sa porneasca alarma dupa ce o armez ( usile sunt inchise)
mae
 
Mesaje: 6
Membru din: 17 Apr 2012 15:17

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde danielliviu » 18 Apr 2012 06:24

1. Nu faci nimic cu cle 2 fire galben/negru si verde/negru. Acelea sunt pentru a comanda o inchidere centralizata deja existenta pe masina, din fabrica, in loc de servomotoare.
2. Nu recomand sa legi nicaieri acel releu de blocare motor. Poti lega firele de la lumini foarte usor la pozitie in loc de semnalizare, alegerea este a ta. E bine sa fie legate totusi.
3. Nu ai nici un fir care se leaga la acceletatie. ACC INPUT trebuie legat la +12V dupa contact.
Daca legi si firul la contactorul de la pedala de frana atunci o sa se blocheze usile la prima frana si o sa se descuie cand opresti motorul.
Mersul inapoi - e optional.

Problema cu pornirea alarmei imediat dupa activare: verifica sensibilitatea senzorului de soc (sa fie undeva pe la jumatate), daca asta nu rezolva problema, desfa firele care duc la contactele de usi, capota si portbagaj. Este posibil ca unul din ele sa nu lucreze bine.
danielliviu
 
Mesaje: 12
Membru din: 27 Mar 2012 20:43

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde mae » 18 Apr 2012 08:08

+12 v dupa contact asta inseamna ca trebuei sa fie la +12 v care merge la accesori sau la a doua pozitie a cheii? pozitia in care ramane cheia dupa ce pornesti motorul?

senzorul de soc este la minim. Alarma a pornit si inainte sa pun senzorii de usa deschisa. - dupa legare senzori -i-am verificate pe fiecare in parte daca functioneaza corect. este posibil ca alara sa porneasca pt ca nu este legat contactul la masina? sau este posbil ca la prinfa utilziarea sa trebuiasca sa folosesc o combinatie cu butonul valet???
mae
 
Mesaje: 6
Membru din: 17 Apr 2012 15:17

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde alarmistul » 18 Apr 2012 11:28

ACC - pozitia in care ramane cheia dupa ce pornesti motorul.

ptr o lamurire exacta deconectezi toate firele mai putin alimentarea ( plusul 12V si masa), armezi alarma si vezi daca mai suna. Senzorul de soc sa fie cu mufa scoasa.
Avatar utilizator
alarmistul
 
Mesaje: 154
Membru din: 07 Mar 2012 11:23
Localitate: Bucuresti

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde mae » 18 Apr 2012 12:48

incerc in seara asta si iti spun verdictul...

Multumesc pentru informatii.
mae
 
Mesaje: 6
Membru din: 17 Apr 2012 15:17

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde mae » 23 Apr 2012 09:40

problema rezolvata - motivul pentru care alarma pornea dupa ce era armata este ca firul pentru casetofon - cel care ar trebuie legat de casetofon ttrebuie legat la masa ( cum scrie si in schema ) dar cum l-am legat eu nu facea contact si din acest motiv pornea alarma. problema rezolvata . alarma merge foarte bine, dar am ramas cu un manunchi de fire neconenctate :D
mae
 
Mesaje: 6
Membru din: 17 Apr 2012 15:17

Re: Thunder CA107 cu servomotoare

Mesajde mae » 23 Apr 2012 09:41

Multumesc Alarmistu pt ajutor si interes.
mae
 
Mesaje: 6
Membru din: 17 Apr 2012 15:17

Următorul

Înapoi la Alarme

Cine este conectat

Utilizatorii ce navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat şi 5 vizitatori

cron